mandag 21. september 2009

Stress!

Da har jeg egentlig lagt meg for kvelden : )
Men som alle andre kvelder, så blogger jeg før jeg legger meg xD
Da jeg kom hjem idag så slokna jeg forran tv'n, så har sovet i tre timer i en stilling som ikke kan forklares ^^,
I alle fall vi hadde prøve idag, det gikk helt forjævelig! Jeg kan ikke om gener og slike Ting!
Men læreren minnet oss på om at vi har en innlevering i engelsk på It's Learning til Fredagen + at vi skal skrive om en amerikansk president + at vi har innlevering i nynorsk og en bok annmeldelse på bokmål og en fakta ting om en forfatter på bokmål ;o Dette skal vi gjøre på to uker + at vi har mye lekse, og i nesten uke har jeg sikkert prøve i spansken :o SÅ stressende!
Men er i alle fall nesten ferdig med engelsk innlevering oxo har jeg funnet ut hvem jeg skal skrive om: Abraham Lincoln ! USA'a 16 president faktsik : )

Og jeg er nesten ferdig med nynorsken..
Har funnet ut hvilken bok jeg skal skrive om: Trollbundet! første bok i sagaen om Isfolket, må bare lese den igjen : )

og har funnet ut hvilken forfatter jeg skal skrive om: Margit Sandemo! :D


Men til det som gjorde at jeg skulle blogge ikveld: Dette har jeg sakt til de fleste av de jeg kjenner og jeg mener det!
Hvis jeg hadde makten til å gjøre slik at han Ivar aasen sto opp fra de døde så hadde jeg gjennomlived han bare for å fått drept han brutalt!
Jeg fatte afenmeg ikke hva faen vi skal med nynorsk! vi trenger det ikke i det hele tatt! Eneste vi trenger er bokmål! Jeg vet at det er mange som er eni med meg i denne saken! Og jeg bryr meg ikke om hvem som er uenige i dette!
*håper Ivar aasen dør en gang til*


Da har jeg fått ut litt sinne :D
Siste tiden har jeg faktisk hørt en del på møtley crue :) Har jo faktisk en del god musikk <3

men nå skal jeg sove :) Bloggest

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar