mandag 7. september 2009

^^,

Marlen har egentlig ikke så mye å blogge om.. men hun kjeder seg sykt mye, så hun skal blogge litt uansett ;P

Det var faktisk ganske gøy idag på skolen! Sånn egentlig i alle fall ^^,
Haha jeg fikk 1 på en spansk prøve ;O Jeg er flink ;D
jaja.. Fikk faktisk skryt idag i musikken <3 Læreren syns at det er lett å instruere meg :D Jeg ble kjempeglad jeg ! ;D Musikk er jo noe jeg virkelig brenner for OG hvis jeg ikke får 5 i musikk dette året oxo.. da gråter jeg forran hele klassen! Jeg MÅ ha 5 i musikk!

Btw skal farge håret igjen snart :) men er ikke sikker på hvilken farge jeg skal ha.. Vurderer mørkebrunt med lyse striper og lyr lugg, men har faktisk litt lyst til å ha min egen farge.. har ikke sett den siden... 6 klasse ;o DET ER LENGE SIDEN!

OG.. det har skjedd noe rart! Jeg tror jeg har fått følelser for en person ;o Det er lenge siden jeg har følt noe for en person.. men er fremdeles ikke sikker :s Det forvirrer meg! Jeg tror ikke jeg vil ha følelser for noen..
jaja

Men nå skal jeg gjøre lekser! Har sykt mye lekse + at jeg snart har prøve i to fag :s

så vi blogges tøser <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar