lørdag 19. september 2009

sliten !

Jeg er kjempe sliten etter går dagen!
VI hadde nemmelig interval trening inne i gym salen, og jeg hadde ikke med meg gym sko, så fikk digre blemmer under føttene og jeg begynte til og med å blø :( Det er drit vont!
men selv om jeg hadde vont, så dro jeg, Agnes, Astrid, Line, Kaja, Beate og Sanna til byen^^
Oxo spiste jeg den beste kebab rullen jeg noen gang har spist! Den var nydelig! Oxo har jeg aldri spist så mye kebab!!
Vi var oxo på Lilletorget : ) beste moccachino som blir laget kommer der ifra!

(Dette bildet er fra google)
Jeg var å kjøpte meg ny hårfarge : ) så skal farge det idag : ) blir brunette faktisk : )
Så har jeg kjøpt to nye T-skjorter, en Lipcloss og mascara explosion

Den er ikke så bra som jeg håpet på! den gamle jeg har er mye bedre!
men jaja ^^
blogges : )

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar