søndag 13. september 2009

I Miss you ! <3

Jeg savner dere sånn!
Dere er de enste personene som virkelig har betydd noe for meg!
Jeg glemmer dere aldri!
Bestefar
Du gikk så altfor fort bort ! :'(
Husker den dagen da du gle på isen, og måtte på sykehuset for å opperere. Da du falt, satt jeg inne hos dere og så på deg ifra verandadøren. det var kaldt ute den kvelden. det var vinter, og det var glatt på isen. Skaden du hadde gikk aldri over :( Du haltet når du gikk, og man så at du hadde det vondt. Så kom den dagen da du skulle til Mosjøen og endelig få fjernet metalltingene som de hadde opperert i foten din. Du var så glad for at du skulle få fjernet dem husker jeg. Du kom hjem ikke så lenge etter opperasjonen, og du nhadde fremdeles narkosen eller hva den enn var, i deg. du fikk en sovepille av Oldemoren min, for du hadde vansker for å sove, men virkningen var ikke sånn som den skulle. Narkose og Sovepiller passer ikke ilag : ( Du gikk ut den natten... Og der endte du ditt liv :'(
Jeg gråter fremdeles når jeg tenker på deg <3
Du betydde noe for meg! Jeg husker deg som en av de aller viktigste personene i livet mitt! Selv om du døde i 2002, så føles det ikke slik. Jeg savner deg sånn! <3
Husker da du, jeg og søskenbarnet mitt satt i skogen på en sten ikke så langt unna huset ditt, vi hadde det så koseli, vi tre, du hadde fått vite når du skulle få fjernet tingene i foten din, så vi planla at neste sommer, så skulle vi tre dra på pølsetur :) Vi gledet oss så innmari mye! <3 Men det ble aldri noen tur på oss! :'(
Jeg ble sint på deg da du døde! Du hadde lovet meg å dra på tur sammen med meg, men du dro fra meg! Vi kunne aldri dra på tur sammen! Jeg gledet meg så mye! Herregud, Jeg savner deg! <3 husker så godt hvordan du så ut.. Du var perfekt i mine øyne!
(Denne sangen fikk meg til å tenke på deg ikveld)
Lyrics to I Miss You :
Sha-la-la-la-la, sha-la-la-la-la
You used to call me your angel
Said I was sent straight down from heaven
You'd hold me close in your arms

I loved the way you felt so strong
I never wanted you to leave
I wanted you to stay here holding me

[CHORUS:]
I miss you
I miss your smile
And I still shed a tear
Every once in a while
And even though it's different now
You're still here somehow
My heart won't let you go
And I need you to know
I miss you, sha la la la la
I miss you

You used to call me your dreamer
And now I'm living out my dream
Oh how I wish you could see
Everything that's happening for me
I'm thinking back on the past
It's true that time is flying by too fast

[CHORUS]

I know you're in a better place, yeah
But I wish that I could see your face, oh
I know you're where you need to be
Even though it's not here with me

Jack
Selv om du bare var en hund, så var du ikke bare en hund for meg! Du var min allerbestevenn! Jeg elsket deg! Alle de turene vi gikk på! Alle de gode minnene jeg har! Vi to! Vi satt alltid med hverandre inne i stua til bestemor. Du kom alltid til meg når vi kom til dere. Jeg var den første du hildte på.. Det betydde så mye for meg! <3 Jeg ble så glad <3 Du var liksom den enste som forsto min sorg for bestefar.. Vi tre gikk alltid turer.. Vi hadde det så koselig. Du elsket sukkerbiter <3 Du kunne til og med si "nomnom! hver gang vi hadde en sukkerbit i hånden : ) Jeg elsket deg kjære! Men du ble gammel du oxo, du ble 13 år.. Du ble så syk! Vi måtte ta deg med til Dyrlegen og avlive deg :'( Du viste hva som skulle skje den dagen du! Og derfor var du så glad <3 du hoppet og spratt og gledet deg til å komme i bilen, selvom du hatet å sitte i bil. Jeg var med gjennom hele avlivelsen kjære! Jeg gråt så mye. Men du hadde øye-kontakt med meg hele tiden. du så meg inn i øynene da dødssprøyten ble stukket.. å da så jeg glede i øynene dine.. og jeg følte at du sa " takk for at dere lar meg få slippe.." Det er det tristeste jeg har opplevd! Og det vonneste jeg har opplevd! <3 Jeg savner deg kjære!

Dere kommer alltid til å ha en stor plass i hjerte mitt! og jeg håper virkelig vi møtes igjen! Jeg savner dere sykt mye! Skulle ønske dere aldri dro fra jorden!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar