torsdag 3. september 2009

Innlegg fra 26 Juni 09

(Dette innlegget skrev jeg 26,juni.. men, av en eller annen grunn så skiftet innlegge skrift til tegn.. så legger det bare ut på nytt : ))
ah, jeg har fått en sang på hjernen D: har syngt på den i over en uke nå!
i want to kiss you, but your lips are venomous poison. <3
Alice Cooper - Poison.
Den er bare såå... mmmM:*

jeg var på tusenfryd i går btw.. det var drit kult! men jeg er sikker på at jeg sto i kø i 6 timer :O minst!!! det var synd at speed monster ikke var åpen før det siste kvarterer før det stenkte :'( hadde kjempelyst til å prøve den oxo! men fikk i alle fall prøve alt det andre : D jeg syns at den der thunder castle banen var best : D oxo var spin spider oxo ganske bra.. men det var jo det samme hele tiden >< var oxo inne i spøkelses huse.. husker at sist gang jeg var der, så var jeg liv redd, men denne gangen kjedet jeg meg D: den var jo mye kulere før! x) hadde en fantastisk dag uansett : P

nå er jeg forbannet på pappa! Mamma har lovet mag tattoo i over to måneder, men så kommer pappa å nekter på det! det syns jeg er idiotisk! vi er to mot en som vil at jeg skal ha tattoo! men mamma tør ikke å trosse han, selv om at hun nektet på at jeg skulle få piercing! hun ville jo ikke at jeg skulle ha det, men jeg fikk av pappa selv om han viste det! men når pappa sier nei så tør ikke mamma å trosse han :@ jeg er forbanna! rett og slett!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar