torsdag 3. september 2009

Hjemme <3

Endelig er jeg hjemme! Første jeg gjorde da jeg kom hjem, var å ta av meg alt jeg har brukt på turen, så gikk jeg i dusjen og tok en laangt dusj ! <33 Det var deilig.
Jeg og klassen har vært på lavotur i Eitrådalen... DEt var sykt langt å gå dit vi skulle! I alle fall Jeg, Agnes, Astrid, Line, Markus, Henrik og Vetle sov i samme lavo.. vi skulle egentlig ikke det, men gutta kom for å spilte poker : ) Så de ble der hele natten : ) Vi var faktisk våken til 05.30 ;o DET ER SYKT! For vi gikk jo en laangt tur nesten bare oppover (syns jeg) så da var vi slitne av den + at vi skulle gå kl. 08.00 hjemover igjen ;o
En ting er i alle fall sikkert! Jeg hadde det utrolig gøy! Vi kunne ha vært der en natt til.. men da skulle det ha vært dusj der ;P
Nå har jeg nesten nettopp stått opp igjen... oxo har jeg spist rømmegrøt :s (grøt er ikke godt)

Jeg orker ikke å legge ut bilder fra turen nå.. skal kanskje gjøre det siden :)

Loveu Bitch <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar