onsdag 16. september 2009

Kjedelig!

Det er så sykt kjedelig å øve til samfunsfagprøven i morgen ! Er et digert kapittel! -.-" Jeg får ikke til å øve!
Oxo fikk jeg vite at jeg har prøve på mandagen oxo :o i Naturfag!!!! Det er jo tiednebytte denne helgen! Har ikke tid til å øve!
jaja xD
Skal btw på vita klokken halv 6 idag å telle varer : ) Så blir litt mer penger på meg (a)
Så har jeg planlagt fredagen som kommer nå : D
-Skole
-Til Agnes
- Til byen
- Shoppe
- Cafe med gjengen
- Amore med Agnes (kebab)
- Tivoli med gjengen : D
Det blir kjempe kos! <3


Jeg har Lyst til å bli rik! Det er så sykt mye jeg har lyst på, men som jeg ikke kan kjøpe! Blandt annet klær!!!! Trenger nye klær! Så håper at jeg blir rik når jeg blir stor sånn at mine barn kan få det litt enklere : )


Hva skal du gjøre denne helgen?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar