lørdag 19. september 2009

Kjeder meg!

ting du ikke viste om meg:
-Juliussen er mellomnavnet mitt.
-Jeg trodde på julenissen helt til jeg så ringen til pappa på fingrene hannes
-Jeg tror på alt overnaturlig
-jeg får lett blemmer
-Jeg er lettskremt
-Favorittdyra mine er: slange, Hai, Tiger, katt, hund og Tarantell.
-Jeg skal gjøre mye før jeg dør.
-Jeg har faktisk ganske gode karakterer ^^
-Det er nesten ingen jeg stoler på.
-Jeg gråter når jeg blir sint
-Jeg bestemte mag for å bli dyrlege da jeg var 4 år gammel, og jeg mener fremdeles jeg skal bli det
-Jeg har mistet folk jeg er gla i.
-Jeg elsker å krangle
-Jeg skuffer pfte megselv
-Jeg kan ikke danse!
-Jeg vil bli vegitarianer, så når jeg flytter for meg selv, så blir det null kjøtt
-Jeg er mer i aktivitet en jeg ser ut til å være.
-Jeg er lettskremt
-Jeg elsker adrinalinn kikk
-Jeg har ikke vært lengre enn til Danmark.

hahaha SORANDOM!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar