onsdag 16. september 2009

Nytt!

Marlen vil ha ny mobil, igjen!
Marlen vil ha større rom, Igjen!
Marlen vil ha nye klær, igjen!
Marlen vil ha ny tv på rommet sitt, igjen!
Marlen vil ha nytt sterioannlegg på rommet!
Marlen vil ha Nye puter!
Marlen vil ha ny sminke, igjen!
Marlen vil ha masse penger slik at hun kan kjøpe alt hun vil ha, igjen, men kan hun det? Nei for foreldrene hennes har ikke så mye penger akkurat nå D: Jeg blir sprø!

Var på varetelling på Vita idag, som sakt : ) Jeg aner ikke hvor mange ting jeg har telt, men det er i alle fall mange! D: Jeg er flink !: D
Så Var jeg på bloggen til Ronja isted... Og jeg sier som henne: Jeg døde av den filmen hun hadde på siden sin! Den var ultra super morsom! :D Men siden jeg er en snill liten frøken, så skal jeg ikke stjele den selv om jeg har lyst ^^,

En ting til:
Maarlen har kjempelyst på Snakebites, oxo en piercing mellom snakebiteene, Septum, i øyenbrynet, i tungen, på begge kinnene, og mange flere i ørene! Men hun har fremdeles ikke penger nok ! :@

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar